SERVICEKONCEPT

Food Diagnostics sætter en ære i at levere en service udover det sædvanlige.

Kvalitet og sikkerhed er fundamentet for alle vore løsninger. Derfor arbejder Food Diagnostics også ud fra vores kvalitetsstyringssystem, som sikre den gode kvalitet.

Vi forfølger de høje kvalitetsmål gennem hele værdikæden: fra udvælgelse af nye produkter og leverandører via modtagekontrol og test til undervisning og levering af løsninger til kunden.

Alt dette afspejles i den oplevelse kunden har ved at handle med os.

Det er vigtigt for os, at vi gør en forskel og det mærkes allerede fra første kontakt. Vi tilstræber at holde en tæt og engageret kontakt til alle vore kunder, uanset størrelse.

Det mærkes i telefonen, og det opleves, når vi underviser i brugen af analyseredskaber eller ved rådgivning om analysestrategier.

Vore kunder har tillid til vores produkter og anbefalinger, som vi hver eneste dag arbejder på at leve op til, derfor måler vi også 2 gange om året hvor tilfredse vore kunder er med os.